Stöd rosa bandet!

Idag var jag inne på lindex en liten sväng, då såg jag Pierre René's ögonskuggor i rosa förpackning. Såg direkt den lila och tyckte den var superfin, men jag va tveksam på kvaliten, den är ju dessutom matt. Har en Pierre René ögonskugga i gult sen innan, och den är inte bra alls. Men gud vad förvånad jag blev när jag drog med fingret över provskuggan en gång och fick sjukt mkt färg, drog de över handen och lika bra färg där! Då bestämde jag mig för att köpa den iallfall, 10 % går till rosa bandet dessutom! Tror bara de finns under oktober månad dock(någon som vet om de försvinner helt eller bara är rosa förpackningen och att 10 % går till rosa bandet som försvinner?)

Kostar ca 40 kr på Lindex, eller 3 för 99(de hade andra väldigt fina färger men jag hade bara råd att köpa en)



Överst är på TFSI och underst är utan något under alls. Bra pigment va!?

Har fått för mig att denna är dupe till Sugarpills poison plum, någon som vet? Har ju inte sugarpill(tyvärr!)

Kommentarer

Postat av: Emily

Poison plum är något mörkare, Men det är inte långt ifrån :)

2011-09-28 19:24:05
URL: http://trickmetolife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback