Naglar

Hej hej! Idag åker jag tillbaka till stockholm, ska bli skönt att få komma hem!

Jag har köpt en egen domän nu föresten, så jag kommer byta namn, men kommer fortfarande att ha samma innehåll i bloggen :P Och ni som följer mig på bloglovin skickas över automatiskt hoppas jag. Men de skulle ta några dagar att fixa sa hon som ska hjälpa mig :P

Idag får ni se ett par naglar jag gjorde i sommras, av nån anledning har jag inte visat de innan. De var första(och sista än så länge) gången jag testa svampning, det blev ganska fint tyckte jag :)



Jag vet inte riktigt vilka lack det var dock, tror det var Depend 210(inte alls säker på nr, men de är banangult med skimmer i) H&M yellow(de är i nått 4pack med minilack) H&M I´m not a kiwi, Depends shrekgröna lack(mitt nr har skavts av)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Yey! Egen domän är bra grejer :D

2012-01-03 12:14:36
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: FruVesa

Egen domän is the shit! =)



Ditt första försök blev då himlarns mycket bättre än mitt första.. =)

2012-01-03 16:26:53
URL: http://fruvesa.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback