Angående tävlingen

Kul att så många vill vara med i min tävling! Har dock några saker att säga(uppdaterar tävlingsinlägget med)

Det är flera som skickat flera kommentarer, från och med nu så blir alla som skickar fler än en kommentar(okej om man råkar klicka 2 gånger på skicka, så de kommer direkt efter varandra) diskade. Har ni något mer att tillägga så skriv det i en kommentar i ett annat inlägg.

Jag skriver ut vinnaren på bloggen den 1 november, samt mejlar vinnaren(om ni skrivit er mejl), har jag inte fått något svar inom 48 h så drar jag en ny vinnare, så håll koll på eran mejl då(eller min blogg då:P)

Ja, de va nog allt, hoppas ni förstår :)


Kommentarer

Postat av: Linn

Hejsan!

Jag är en av dem som skickat 2 kommentarer. Men jag måste ändå försvara mig genom att säga att jag skrev fel länk på den första kommentaren. Jag har dessutom skrivit det så att det inte skulle se ut som att jag fuskat, för det gör jag inte..

Jag vill bara att det ska vara rätt länkar så att jag kan tävla.. Du får gärna svara till mig om jag blivit diskad eller inte.. För det skulle verkligen vara surt om det blivit så.. :(



Mvh Linn

2011-10-20 00:12:20
URL: http://itsmymoment.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-10-20 16:29:20
Postat av: Linn

Sv: Okej, härligt! Tack för att du svarade så snabbt, skitshysst! :D



/Linn

2011-10-20 19:17:27
URL: http://itsmymoment.blogg.se/
Postat av: Kim Bergehammar

Hoppas de löser sig och att rätt person vinner :) grattis iallafall till vinnaren och hoppas att du haft en bra dag.

2011-10-21 21:16:40
URL: http://kiimbergeehammaar.blogg.se/
Postat av: hej!

När får man sin lott?

2011-10-23 20:13:55
Postat av: Mie

Heej,



Varför jag skickade in två komentarer var för att mitt internär krånglade och skickade vidra min komentar utan att jag hade delat sidorna..



Hoppas att jag inte är diskad!



BTW älskar din blogg, tycker om dian simnkingar jätte mycket! gär mig isperation vad jag ska göra för nåt själv!



Mvh Mie <3

2011-10-24 12:43:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback