Ögonbrynstutorial

Här är den efterlängtade ögonbrynstutorialen!

Först tar jag en brun kajal, jag använder Sonya Jazz eyepencil, och tar den precis i böjen och ungefär halva av halva ögonbrynet, på smalaste delen. Svårt att förklara, men ni ser ju i videon :P Sen tar jag en brun ögonskugga, jag använder Sonya Birch, och en sneställd tunn pensel, och tar över kajalen, och sen drar jag lixom ut kajalen tillsammans med ögonskuggan så de blir en tunn spets i slutet av ögonbrynet. Sen fyller jag i resten av ögonbrynen och oftast gör jag längst fram lite fyrkantiga.

Hoppas ni förstår, jag är inte så bra på att förklara, men man fattar lite bättre när man ser videon :)




Kommentarer

Postat av: Lenore

Äntligen! :D Eftersom jag tycker att du typ har snyggast ögonbryn i bloggvärlden så var det kul att se! :D

2011-11-15 18:52:33
URL: http://lenoresmakeup.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback