Fejkat plommon

Angelika har önskat en plommonlila sminkning, jag har ingen plommon(konstigt, jag som äger över 300 skuggor skulle jag gissa xD) så jag försökte göra en egen plommonfärg, de blev inte så bra, men sminkningen blev ganska fin iallafall :)

Testade även nya fransar från Kkcenterhk, så fina :D tyvärr satte jag på de lite dåligt, så de höll på att lossna lite, men men :P







Jag har använt lite allt möjligt, basen är den vanliga, i globlinjen har jag Dramatic(MAD minerals) och ovan på den har jag eyedustet Latin(MUS), på locket har jag de ljuslila pigmentet New love(MAD), och sen pigmentet Petal(MAD), i ögonvrån har jag Whipped cream(Sonya) Sen är allt suddat lite hejvillt, lite Petal i globlinjen med tror jag, under brynet har jag whipped cream med. Under ögat har jag samma pigment som på locket. Eh ja...sen får ni fråga om ni undrar nått annat xD
Och fransarna finns HÄR om ni vill köpa :D Kommer i storpack med 13 st tror jag :D

Kommentarer

Postat av: Suz

Hej gumman <3 Jag vet! Har ju sjukt mycket i skolan. Efter de två sista tentorna jag har kvar kan jag nog slappna av ;) Kan försöka hitta en ledig lucka :)

2011-05-13 09:36:43
URL: http://lillasuz.blogg.se/
Postat av: Sofia D

Fint som alltid!

Det är snart dags för min studentbal, skulle du kunna göra en sminkning som passar blond/blåögd och klarblå klänning? Jag behöver lite inspiration, det skulle vara jättesnällt :)

2011-05-14 00:30:45
Postat av: bumbi

Älskar dina sminkningar. Önskar fan jag kunde vara så bra.

2011-05-15 14:03:53
URL: http://knivesandpens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback