Fransar fransar å fransar

Titta vad jag fick hem häromdagen, massor med ögonfransar! Jag älskar lösögonfransar! Fast jag tror jag börjar få för många xD Fast äh, vad säger jag, man kan ju aldrig ha för mycket lösögonfransar, eller? ;)




Första går och och köpa HÄR Ser nog ganska fejk ut ;) andra finns HÄR, dessa har jag testat, i min förra sminkning, de va inte så svåra att sätta på, men ganska obekväma :P haha


Dessa två ser ganska naturliga ut, testade båda på min bästa vän igår, men hon har superlånga fransar, så första syntes inte ens på henne, men de andra paret syntes och blev jättefint! (kommer bilder sen, när jag fått de av henne) Första går och köpa HÄR och andra HÄR

Kommentarer

Postat av: Andréa

Grymma sminkningar! Du är helt otrolig! :)



Men jag har nog fan i mig sett de där fransarna på E-bay för 10 spänn eller så. Och frakten var inte nåt att tala om heller faktiskt. Tips bara! :P



Som exempel: http://cgi.ebay.com/40-Pair-4-Style-Long-False-Eyelashes-Eyelash-Eye-Lashes-/110696575202?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19c607b0e2#ht_2559wt_1139



För nej, man kan aldrig ha för många! :D

2011-06-12 17:22:59
Postat av: Andréa

Grymma sminkningar! Du är helt otrolig! :)



Men jag har nog fan i mig sett de där fransarna på E-bay för 10 spänn eller så. Och frakten var inte nåt att tala om heller faktiskt. Tips bara! :P



Som exempel: http://cgi.ebay.com/40-Pair-4-Style-Long-False-Eyelashes-Eyelash-Eye-Lashes-/110696575202?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19c607b0e2#ht_2559wt_1139



För nej, man kan aldrig ha för många! :D

2011-06-12 17:23:18
Postat av: Matilda/Sminklådan

Svar till Andréa: Yes, de finns på ebay med antar jag :P Jag fick mina skickade gratis mot att jag skrev om de på bloggen ;) Jag har köpt fransar på ebay förr, oftast ser de tyvärr superfejk ut, iallafall de som är sånna storpack :P

2011-06-12 17:25:55
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Andréa

Ahaa, ja men dåså! ;)



Jag har köpt mina ifrån madamemadeleine.com tror jag det är. Om du inte vart inne så kika in, galet värt det :)

2011-06-13 12:31:51
Postat av: Matilda/Sminklådan

Svar till Andréa: HAHAHA, jag tror INTE de är den länken iaf! Hahahahaha, de är nån annan sida xD Med tysk porr!! hahahhaha xD chockad jag blev :P Har förövrigt varit inne på rätt sida en gång med, om du menar den sidan med massvis med lösögonfrasnar ganska billigt med :)

2011-06-13 23:19:51
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Andréa

HAHAHAHAH.. ja inte fan var det tysk porr jag menade! :P :D haha..



Men ja, massa frallor, väldigt billigt. De har ju en massa roliga också, köpt en hel drös därifrån. Främst ardell och elise tror jag de heter. Very bra.



Men du fick lite underhållning iaf ^^

2011-06-14 14:58:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback