Dag 6 i sminkutmaningen

Dagens fråga är 6. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.



Här är några av mina älsklingar!

120 paletten, ååh, min favoritpalett i hela världen, jag har älskat den sen dagen jag fick hem den, snart ett år sen jag fick den <3 Jag har inte nått botten på någon skugga ännu, och då har jag ändå använt vissa färger väldigt ofta!

Mina andra älsklingar är mina glitter från Smink och perukmakaren, men de visste ni nog med. Recension på de hittar ni här

E.l.f's minerals blush i Pink, min favoritrouge just nu, perfekta rosa färgen! <3

E.l.f's nya matte lip colour i färgen Natrual, jag brukar inte gilla nude läppar, men denna är lite mer rosa än helt nude, så jag diggar denna!

Åh, jag kom på nyss att jag glömde fota min älskade NYX Jumbo eyeshadowpencil i Milk, den älskar jag med, bara så ni vet! Haha

Startinlägget hittar ni HÄR

Kommentarer

Postat av: Sara - lackat

sv: sorry, så van att skriva med h! Har ändrat nu :)



kram!

2011-08-23 12:21:26
URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: FruVesa

Jag är bra sugen på en sådan sorts palett. Då har man ju alla färger man kan tänka sig att leka med!

2011-08-24 18:40:07
URL: http://fruvesa.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback