8 dagen

Åttonde frågan i sminkutmaningen är 8. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

Oja! De är inte många av mina sminkningar som är utan eyeliner!

Jag har testat flera olika sorters, men jag går alltid tillbaka till cake eyelinern från Make up store, den har jag haft i snart 2 år och har inte använt upp hälften ännu tror jag, och då har jag använt den ofta!


Mina 3 favorit eyelinerns(jag räknar inte med glittereyeliners nu) Elfs cream eyeliner, MUS Cake eyeliner och Elfs liquid eyeliner.

Startinlägger finns HÄR

Kommentarer

Postat av: Honi

E.L.F's Cream eyeliner är superbra, MUS's cake eyeliner likaså. E.L.F Liquid har jag inte testat ännu men den är ju så billig att det kanske slinker ner en nästa gång jag beställer :)

2011-08-24 21:45:43
URL: http://honi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback