13 frågan

Dagens fråga i utmaningen är 13. Berätta om din hudvårdsrutin.

Usch jag är riktigt dålig med hudvårdsrutiner, de enda jag gör regelbundet är att smörja mig med en hudkräm från apoteket(Canoderm) jag har aldrig haft problem med finnar eller nått, eftersom jag har så torr hud. Jag har testat svindyra krämer(blandannat The velvet creme från MUS) men de fungerar inte på mig alls, jag måste alltid återgå till min feta kräm som luktar sjukhus.

Jag brukar iallafall tvätta bort sminket med antingen nån mousse från Oliva, eller en sån där sminkborttagning med olja i. Jag har värsta hudvårdsetet men de brukar jag inte använda på mig själv så mycket, så de blir mest till att använda när jag sminkar andra.

Blev lite flummigt svar känner jag, förlåt för de, är trött, min hjärna funkar inte riktigt xD

Startinlägget hittar ni HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback