Ask me anything!

Jag tänkte köra en liten frågestund, nu när jag har fått många nya läsare :) Såå fråga på!!

Först tänkte jag svara på den fråga jag får hyfsat ofta iallafall, varför mina undre ögonfrasnar ligger konstigt..Ja..jag vet inte, de är så bara, jättefult ja, jag vet, men vad ska jag göra, jag försöker dra de rätt med mascara, men ju mer mascara jag har på(hade två lager på senaste sminkningen) ju mer syns de. Så svaret är alltså. Jag är skapt så, tyvärr!

Nåja, har ni några frågor? :)

In english:
Go ahead and ask me anything you want!

First I have to answer a question I got quite often, why my lower lashes are so wierd, well, I don't know, there just are that way! I know it's ugly, but I don't know how to fix it, I try to lay them in place with mascara, but it doesn't work -.-


Oh well, Got any questions? :)

Kommentarer

Postat av: Malta

först vill jag bara säga att jag faktist gillar dina undre ögonfransar. unikt. (y)

sen undrar jag: är du utbildad make-up artist? om inte, var vill du utbilda dig i så fall?

2010-11-10 21:07:46
URL: http://makeitmalta.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Om du bara fick använda en färg i dina sminkningar, resten av ditt liv, vilken färg skulle de bli då?



Vilken färg är roligast att använda?



Vilken sminkprodukt klarar du dig inte utan?



Vem har längst ögonfransar, du eller jag? ;);)



2010-11-10 21:56:37
Postat av: Nicole

Vart köper du allt ditt smink, med alla olika märken och så? :)

2010-11-10 23:17:14
URL: http://nokzinc.blogspot.com/
Postat av: anna

Vilket ögonfranslim använder du och hur länge kan lösögonfransar sitta?

2010-11-11 12:14:00
Postat av: moa

ungefär hur lång tid tar det på morgonen för dig att sminka dig? :)

2010-11-11 19:26:24
Postat av: elisa

1. Har du sånadär sminkningar varje dag hela dagen? :) ( det är fint!! )

2. Och ja... Varför blir dina underögonfransarna lite småkonstiga? :P

3. Inspreras du av någon?

2010-11-11 20:25:58
Postat av: anna

hey!



im from germany and read your blog every day - very nice!!! the rhinestones that you uses for your makeup are so beautiful!!



now my qustion: do you uses false lashes every day?



greets



anna

2010-11-12 14:34:45
URL: http://somethingsoulmate.blogspot.com/
Postat av: Sofia D

Hej!

Jag undrar om du gör sminkningar mot betalning (exempelvis till bröllop, bal etc.) :)

2010-11-14 20:43:48
Postat av: Ellinor

Var hittar du inspiration och nya ideer?

Vilken tycker du är den bästa ( efter din blogg )sminkbloggen och varför?

Vad är de svåraste att lyckas med i en snygg sminkning?

Vilken känd person skulle du vilja sminka och varför?

2010-11-17 17:55:54
Postat av: josseeh

Kan du göra en video med frost-sminkningen?! :D

2010-11-18 14:21:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback