Sjuk

Hej! Jag är ledsen att de är såå dålig uppdatering, jag var sjuk i influensa(Eller nått sånt) hela förra veckan och är fortfarande inte frisk, var hos doktorn imorse och hon påstod att jag var förkyld och hade stukat foten(foten har kommit gradvis och inte bara pang bom) och hela förra veckan var jag inte alls snuvig(idag är jag det dock) Ville ha ett intyg från henne att jag faktist var sjuk för hon sa åt mig att stanna hemma och knapra tabletter tills jag blev frisk men de kunde hon inte alls skriva, så nu måste jag till vårdcentralen om 45 min, kul kul...-.-

Iallafall, i lördes var jag trött på att bara ligga hemma hela dagarna så jag trotsade febern och gick på bio, vi bor ju inet så långt från rigoletto som tur är! Och jag sminkade mig, har saknat att inte sminka mig för jag inte orkat, men äntligen! Det blev en färgglad sminkning:D









Med blixt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback