Några stressminkningar

Här kommer 2 stressminknigar jag gjort de senaste dagarna, båda två har haft sjukt kort tid på mig att göra(eller jag har tyckt det iallafall. Den lila gjorde jag när jag skulle till min kompis, och jag hade en kvart på mig, det tog nog inte ens en kvar att göra den för jag var så stressad ;) Och den bruna gjorde jag igår, innan mitt födelsedagskalas(jag fyllde år i oktober xD) men jag hade stått och grejat i köket och dukat och sånt, så de var knappt en halvtimme tills gästerna skulle komma och då skulle jag ha bytt om och fönat håret och sminkat mig :P




Röda trötta ögon...
Har bara använt lila från min TCW palett :)




Make upen i helhet, jag använde foundation för första gången på typ ett halvår :P
man ser hur trötta mina ögon är :(

Tror jag använde 2 MUS skuggor, brown sugar och xocoalt, och en Sonya skugga, mapel syrup,till denna sminkningen.
Rouge från TCW Paletten och MUS Wizz på läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback