Harry potter 7 ikväll!!

Hej! Jag är ledsen att jag inte bloggat nått på flera dagar, och ännu mindre visat nån sminkning, jag har helt enkelt varit för trött. Men idag ska jag bort och kolla på bio, Harry Potter <3 Så jag gjorde en sminkning :) Den är sjukt slarvigt gjord, men nåja :P

Men jag tänkte avsluta frågestunden imorgon, så svaren kommer väl upp imorgon, så idag och imorgon förmiddag är sista chansen att ställa frågor HÄR!





Jag har använt:
Ansikte:
MUS Liquid foundation "Cream"

Ögon:
TFSI
NYX JP Milk
120 paletten gul med skimmer i, ljus orange med skimmer i och "rosaorange" matt
Sonya Charcoal
MUS M/S Muffin
Gel eyeliner svart
Maybelline Define a lash volume, waterproof svart
Lösögonfransar från Ebay

Ögonbryn:
Sonya Burnished brown
Sonya Birch

Kinder:
MUS M/S Muffin
MUS Blush Frozen daiquiri
Sonya Barley There

Läppar:
MUS lip pencil Sharp Rose
ELF Hypershine Gloss Flirt

Kommentarer

Postat av: Anonym

DU KAN JU FAN INTE SMINKA DEJ! :O Min faster är i samma ålder som du och har också en blogg där hon visar sina sminkningar, och dom sminkningarna är 1000000000 gånger bättre än dom du gör -.-

2010-11-17 18:34:17
Postat av: Matilda/Sminklådan

Anonym(konstigt att alla taskiga kommentarer är anonyma) ÅH va roligt, kan jag få hennes adress då? :) Alltså..jag fattar inte meningen med att vara elak? :P Du behöver inte kolla här om du inte gillar de xD Herregud

2010-11-17 18:36:25
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Amanda Larsen

Kan du göra en polka gris sminkning?? :) typ med rött och vitt och lite randigt? De skulle vara coolt ;)

2010-11-17 18:57:04
Postat av: ida

skit i idioten!!!! :)

btw, tycker också att du ska göra polkagris

2010-11-17 20:59:10
Postat av: ida

skit i idioten!!!! :)

btw, tycker också att du ska göra polkagris

2010-11-17 20:59:29
Postat av: Anonym

skit i idioten!!!! :)

btw, tycker också att du ska göra polkagris

2010-11-17 21:00:00
Postat av: Honi

Hahaha vilka idioter det finns :p Tycker det är snyggt, älskar cutcrease.

2010-11-17 21:21:25
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: elisa

Ehm.. vilken tönt däruppe :o :P patetiskt...

Ja polkagris! :D



När börjde du sminka dig med såna teman?

Får du kommentarer eller blickar när du är sminkad som du är? (: ( det är sjukt snyggt!!! )

2010-11-18 18:58:09
Postat av: Sizzy

Hej!



Skall kolla på premiären av del 2 i sommar och funderar på lite olika sminkningar som skulle kunna fungera med karaktärerna. Några idéer om hur du skulle sminka Bellatrix Lestrange tex? ;)

2011-01-04 20:50:43
URL: http://sizzy.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback