Swatches på andra versionen av 120 paletten

Fått önskemål om att få se lite swatches från 120 paletten på olika baser. Jag swatchade bara 4 olika färger med olika "formula"(heter de så?) En skimrig, en matt, en med glitter i och en mer satin


Längst till vänster på varje färg är ingen bas alls(bara min otroligt torra hud) sen TFSI, NYX pennan Milk och sist MUS HTL Platina.

Jag skulle rekomendera att använda en lite klibbigare bas under dessa, men som ni ser går de oftast lika bra med bara TFSI fast den inte är klibbig, utan bas alls syns vissa knappt alls(som den ljusblåa här), använder man en klibbig bas(som HTL) så syns glittret som finns i vissa skuggor mycket tydligare.

Kommentarer

Postat av: FruVesa

Kul att se! Då kan nog min udpp räcka ett tag... Brukar ju ge lite samma effekt som tfsi.. :)



Tack så jättemycket!

2011-09-06 07:00:10
URL: http://fruvesa.se
Postat av: carro

hej! hörde att du tänkte tävla ut en 120 palett- eller har bara jag inbillat mig det?

men om jag inte har det när tänkte du göra det?

vart kan man köpa den annars? :)

2011-09-07 18:52:54
Postat av: Matilda/Sminklådan

carro: Yes tänkte blandannat lotta ut en 120 palett här, när vet jag inte, troligen nån gång snart :)



annars finns den på ebay

2011-09-07 19:03:57
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback