Stjärntecken - Vågen

Då var de dags för mitt eget stjärntecken, Vågen! Jag moderniserade den lite och gjorde en digital våg(eller siffrorna iallafall) xD Blev inte så nöjd med denna sminkningen, så ni får inte så många bilder.






Vågen
Latinskt namn: Libra
Styrande planet: Venus
Färger: Olika nyanser i blått och grönt
Element: Luft
Positiva egenskaper: * Behaglig, vänlig och diplomatisk * Romantisk med sinne för skönhet * Lojal, artig, sällskaplig och charmig * Bra lyssnare som lätt får många vänner och bekanta * Söker harmoni och balans * Kärleksfull, intelligent och klartänkt * Öppenhjärtliga livsnjutare med jämnt temperament
Negativa egenskaper: * Rätt ofta lata och behöver motiveras för att få ändan ur vagnen * Rätt så lätta att lura eller påverka * Flirtig, ytlig och aningen överdrivet förtjust i mat, skönhet och nöjen * Vankelmodig och har svårt att besluta sig * Narcissistisk (egenkära)
Går bäst ihop med: Tvillingarna, lejonet, skytten och vattumannen
Går sämst ihop med: Jungfrun, stenbocken och fiskarna

Haha måste säga att typ allt stämmer in på mig xD fast jag är inte så egenkär dock, men resten stämmer bra!(fast intelligent är jag inte heller kanske) xD

Kommentarer

Postat av: Johanna

Vååååågen :D Meeen jag tycker personligen att du hade kunnat avancera lite :) Hade varit jäkligt coolt om du gjort den där "gammla vågen" med vågskålar typ :D En över varje öga :) Meeeen i still looooove your version ;P

2011-09-05 21:28:34
Postat av: Matilda/Sminklådan

Johanna: Jo, jag tycker med jag kunde gjort den på annat sätt, men jag va tvungen att göra den igår, och jag var sååå trött, och jag hade inte en aning om hur jag skulle göra den, så de fick bli nått enkelt och så fokuserade jag mer på att göra ögonsminkningen i de färger de stod att vågen hade :P

2011-09-05 21:43:13
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback