Stjärntecken - Skorpionen

Här kommer nästa stjärntecken, Skorpionen. "Svansen" blev väl hyfsad, men jag försökte mig på att göra benen som fransar typ, de blev inte lika bra :P







Skorpionen
Latinskt namn: Scorpio
Styrande planet: Pluto (tidigare Mars)
Färger: Mörkrött, purpur
Element: Vatten
Positiva egenskaper: * Flitig och beslutsam * Intensiv och kraftfull * Intelligent, intiutiv och analytisk när det gäller att lösa problem * Charmig och elegant * Mycket passionerad, sexig och ofta mystisk och tilldragande
Negativa egenskaper: * Svartsjuk och vill gärna ha full kontroll över partnern * Inåtvänd och hemlighetsfull i överkant ibland * Misstänksam, överdriven och tvångsmässig * Tar ofta livet på allt för blodigt allvar -farlig att kritisera eller driva med * Tenderar att kunna bli grym, hämndgirig och bitter
Går bäst ihop med: Kräftan, stenbocken och fiskarna
Går sämst ihop med: Skorpionen, vattumannen, jungfrun och väduren

Kommentarer

Postat av: Tina

Väldigt snyggt! Tittar på din blogg varje dag!! =)



2011-09-08 19:59:00
URL: http://jockestina.blogg.se/
Postat av: J

neeej, jag e skorpion & min pojkvän jungfru :( haha



snygg make iaf

2011-09-09 00:05:27
Postat av: Elvstigen

Jag gillar att du alltid tar med något bildigt, som skorpionsvansen, stjärtfenan och de digitala siffrorna på vågen. Det är kreativt och fint! :)

Jag tror att det skulle bli mer enhetligt med tjockare eyeliner, så svansen liksom smälte ihop med fransraden mer.

2011-09-10 00:23:15
Postat av: jessika

bra blogg :D

2011-09-21 09:54:58
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: Anna

Det blev ju jättebra :)

2011-10-13 18:36:49
URL: http://shortylegsbeauty.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback