Sjukling

Jag är sjuk, har drabbats av de där alla andra har, hosta, ont i halsen och feber. Men jag ville såå gärna testa mitt nya glitterglue, så jag gjorde en sminkning. Tyvärr ville inte mina ögon va med alls idag, så de rann, så jag fick lägga på nytt glitter hundra gånger, och sätta på lösögonfransarna 2 gånger, andra gånger är då bildena är ifrån, jag skyndade mig så att jag skulle få bild innan allt glitter försvann igen, så därför är limmet lite vitt fortfarande. Plus att de glitter jag la på i ögonvrån och lite på locket i efterhand är utan gul bas under sig, därför ser de lite annorlunda ut än resten av de gula.







Jag har använt
NYX Jp i Milk
gul och grön från 120 paletten
MUS Colibri
MUS Muffin
TFSI Glitter glue
Gult och grönt glitter från perukmakarn
MUS Cake eyeliner
Mascara
H&M vit kajal
VLD Glitter eyeliner disco
Ardell lösögonfransar nr 116


Nu ska jag gå och lägga mig och äta lite glass och hoppas på att jag blir frisk snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback