Mini Haul

Jag har köpt lite smink på senaste tiden, så nu har jag köpstopp, tyvärr. Men jag har iallafall köpt allt jag velat ha nu, så jag kanske är nöjd ett tag xD


från höger till vänster, Girls with attitude Extension False Eyelashes Seriously Curvy, Glamour False Eyelashes Swept Away, Couture False Eyelashes Feather Goddess, Too Faced Glamour dust Glampire, Too faced shadow insurace glitter glue, MUS Tuch, MUS Smog och tillsist två glitter ett vitt med regnbågsglitter och ett grönt som glittar i gult.



Jag är sjukt besviken på fransarna, på bilderna på nellys hemsida(där jag köpte fransarna och too faced grejerna) ser de inte alls ut så, jo de som är superlånga, men inte de andra. Jag tog jämförelsebilder.


Det högst upp är de jag ville ha, och de till längst ner är de jag fick, tycker ni att de är lika? Neeej, inte alls!! Jag mejla och frågade Nelly om det, och de fatta ingenting alls, de säger neej de är väl vi som skickat fel, men som ni ser så heter de samma sak, så så länge de inte öppnat förpackningen och lagt in ett par helt andra lösogonfransar så ska de vara rätt, bara att deras bilder inte stämmer eller nått.


Och här är då de andra jag köpte, inte alls samma här heller, som ni säkert ser. Men de heter också samma.

Jag har inte bestämt mig om jag ska retunera de eller inte, jag ville ju haft några sånna "whispies"(så heter de väl) fransar.

Kommentarer

Postat av: Emily

Nelly är seriöst sämst att beställa smink ifrån typ ._. beställde min sugarpill palett därifrån,och jag har ingen aning om vad dom gjort med den för egentligen skall den gula (buttercupcake) Vara KNALL gul, men när jag fick den så var den mer orange gul. vilket jag böev lite besviken på, Och när man ser på videor och bilder på folk som använder just den gula så blir den verkligen gul. men ah. kan ha varit att jag bara fått ett konstigt exemplar eller något. Men det är riktigt tråkigt när man inte riktigt får det man vill ha ._.

2011-09-08 17:53:54
URL: http://trickmetolife.blogg.se/
Postat av: Emily

Btw, Testat glitter glue än? Är nyfiken på den själv. Men jag har hört så många olika åsikter om den så jag vet inte om jag vill slänga ut pengarna på den och bli besviken..

2011-09-08 17:54:47
URL: http://trickmetolife.blogg.se/
Postat av: Matilda/Sminklådan

Emily: Jag ska iallafall skicka tillbaka de nu, de skulle skicka samma sak igen, men de lovade att de skulle bli rätt denna gången. Jag tvivlar på de, men men. Men buttercupcake ska väl va en dupe på MAC Chrome Yellow? Den är gulorange, eller inte så mkt att den är brandgul, men nästan. Nu vet jag ju inte hur din såg ut, men jag tänker mig att buttercupcake ska va som chrome yellow iaf :P



Nej, eller jag testade lite snabbt på handen, men ska hårtesta den imorgon tror jag! :D

2011-09-08 18:49:52
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan du inte göra någon mer läcker sminkning som fjärilen med de där lååånga fransarna? :)

2011-09-10 21:39:47
URL: http://annakristiin.blogg.se/
Postat av: Matilda/Sminklådan

Anna: Menar du de som är med här i haulen? Tyvärr är de inte så långa i verklgheten, fick ju klippa av jättemkt för att de skulle passa mitt öga :(

2011-09-10 21:41:55
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback