Lösögonfransar <3

Eh, ja, jag skrev ju för någon vecka sen att jag hade köpstopp på smink, men eftersom nelly klantade sig med lösögonfransarna(2 gånger dessutom) så fick jag alla pengar tillbaka plus 60 kr extra, och det var ett presentkort jag handlat ifrån, så jag tjänade väl egentligen på att de gjorde fel(eftersom jag fick in pengarna på kontot istället). Men ja, jag köpte fransar från madamemadeline.com istället, de säljer Red Cherry fransar för 1,99 dollar styck, och de ser ut exakt som de jag ville ha, så de blev ett gäng sådana, sen blev de ett lösögonfranslim med, för det kostade bara 4,20 dollar, vad kostar de här i sverige lixom, typ 100 kr? Och sen köpte jag faktist två par av Ardells nr 116, det är mina favoriter, men jag fick 3, så tack så mycket! :D De kostade 3,49 dollar styck(och de gjorde de där andra ardell jag köpte med)

Totalt blev allt ca 275 med frakt, tycker de är ett superpris för allt jag köpte!




Alla små bilder går att klicka på, så blir de större!

Vill du beställa själv? HÄR är hemsidan

Kommentarer

Postat av: Emma

Hej! Fick du betala tull på din beställning från madamemadeline.com? Jag vill jättegärna beställa därifrån med vill inte riskera att betala tull och andra oväntade kostnader : )

2014-05-28 16:21:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback