Depend nr 255

Jag köpte två nya lack häromdagen, dels Isadoras Black galaxy, men de har ni säkert sett på typ alla andra skönhetsbloggar, så de vill ni säkert inte se, och detta, Depend nr 255! Det är så fint, tror de kom i höstkollektionen om jag inte har helt fel för mig. Det är en mörk turkos, med lite skimmer i, den torkar matt, men jag har lagt ett lager seche vite överlack ovanpå. Och prickarna är gjorda med Black galaxy och dottingtools i olika storlekar :)


Jag vet jag har olika långa naglar, men det går verkligen inte att få pekfingret och långfingret långa, de bara bryts :(

Kommentarer

Postat av: resume writers

You can draw a picture better. You can look in Internet some other examples.

Postat av: Matilda/Sminklådan

Resume writers: huh?

2011-11-25 14:07:59
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Michéle

DEt är snyggt målat i alla fall :)

2011-11-30 09:03:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback