Utmaning

Jag blev utmanad av Tyrannika att fylla i detta frågeformulär, så de har jag gjort nu ^^

Beauty tag - 15 frågor.

1. Vilken är din nuvarande favoritfoundation?
Jag använder ju nästan aldrig foundation, men den jag använder nu och enda jag märkt jag kan använda utan att de stramar i ansiktet är Make up stores liquid foundation

2. Favoritconcealer?
Har ingen concealer, funderar dock på att köpa en från mac sen nån dag när jag får pengar :P

3.  Din åsikt om lösögonfransar?

Well, om ni inte visste de redan, så äälskar jag det ;)

4. Slänger du din maskara  efter tre månader?
Neej, jag gillar när de börjar bli några månader och inte är så där hemskt kladdiga xD Slänger de när de är slut eller börjar luka konstigt :P

5. Vilken är din favoritmaskara?
Har inte testat så himla många, men den jag köpt flera gånger är Maybelline define a lash volume waterproof

6. Vilken är din mest älskade "muliti task"produkt?
Hmm, jag vet inte om detta räknas som de, men jag säger NYX jumbopencil i Milk

7. Använder du någon primer?
Ja, too faced shadow insurance

8. Favvomärke rent generellt på makeup?
Make up store tror jag, de har bra grejer!

9. Vad är namnet på din favoritögonskugga just nu?
Aquarius från Make up store tror jag, jag älskar ju turkost :D

10. Favvoläppstift?

Har inte så många, men jag får väl säga First kiss från Make up store

11. Favvoläppglans?
Har inget, slänger bara på nått som passar för stunden xD

12. Favvoblush?
Nått från Elf tror jag, har inte så många rouge heller :P

13. Nämn tre favoriter inom billigare "drugstore"make up-saker?
NYX jumbopencil Milk, 120 paletten och MAD minerals pigment :P

14. Nämn tre favoriter inom dyrare "high end"make up-saker?

Jag vet inte riktigt vad som räknas som dyrare, men MAC's ögonskugga bitter är ju fin, Too Faced shadow insurace och...öhm, Sonya's ögonskugga birch, som jag använder till mina ögonbryn

15. Om du bara fick använda tre makeup-produkter resten av ditt liv vilka tre saker skulle du välja?
En svart mascara, en gråbrun ögonskugga(som man kan använda till ögonen, brynen och countoring) och en platt pensel(typ MAC 239)

Fyll gärna i du med! Alltid kul å läsa någons annans favoriter och sånt där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback