Pastell

Dagens sminkning går i lite pastelliga färger, jag tyckte den blev ganska bra faktiskt! Nu får många bilder i olika ljus för solen kom och gick medans jag fotade. Vad tycker ni? :)











Jag har använt min vanliga bas, sen ljusrosa, ljusgul, ljuslila, turkos och turkosljusgrön(hur man nu ska beskriva den färgen xD) från 120 paletten, sen som highlighter på brynbenet har jag först en vit ögonskugga från Sonya och sen MAD Whisper opal, och under ögat har jag lite MAD New love :) Lösögonfransarna är från depend nr 8 tror jag(inte helt hundra) Strazzer är från Ebay

Ni har väl inte glömt att gilla min Fanpage på Facebook? Där kan ni fråga saker och önska sminkningar, plus att jag skriver när jag gjort klar en sminkning och vilken färg den blev i(om ni vill veta de alltså :P) Så jag tycker ni ska gilla den! :) klicka HÄR!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Så himla fin sminkning. Väldigt somrigt o fräscht. Älskart! Jag älskar att titta i din blogg. Du är så duktig på det du gör. Jag ska använda dina tutorials för att lära mig :)

2011-07-08 21:43:39
Postat av: Amanda

Himla cool sminkning! :)

___________________________

Kika gärna in på min blogg och kolla på den nyuppladdade videon! :)

kram

2011-07-08 22:14:28
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/
Postat av: Susanna

Den va riktigt nice! Och jag diggar din nya hårfärg och frilla!

2011-07-08 22:41:58
URL: http://makeupmyday.se
Postat av: Matilda/Sminklådan

Anonym: Ååh tack!:D Va glad jag blir! ^^



Susanna: Tack så mycket! Jag gillar den med! :D

2011-07-09 23:45:03
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback