Neulash

Mina föräldrar var i grekland förra veckan, och då handlade de Neulash i Taxfreen, 400 kr billigare än vad de kostar att handla på nätet! Jag har testat de nu i några dagar bara, tänkte att jag skulle dokumentera effekten, för jag hoppas verkligen att det fungerar! Mina ögonfransar är ju så korta så korta.

För er som inte vet vad Neulash är så är det en fransnäring som gör att man får längre, tjockare och starkare ögonfransar, man ska kunna se resultat på 30 dagar. Man stryker på det som en eyeliner varje kväll innan man går och lägger sig. Vill ni veta mer och/eller beställa det så kolla deras hemsida www.neulash.se

Här kommer då förebilder!


Som ni ser så syns de knappt, och är sjukt korta xD Så hoppas det fungerar!!


Kommentarer

Postat av: Wysteriia

Den där fungerade kanon på mig så hoppas den gör det åt dig också :D

2011-07-03 23:09:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Alice

Lr så tar man en tom mascara-burk och fyller med vasseline och strycker på 1-2 lagerr varje kväll C:

2011-07-04 02:36:11
Postat av: Anonym

Hej!! jag undrar vad dina föräldrar åkte med för flyg bolag?? för jag vet att apollo är tydligen de ända flygbolaget som säljer neu lash hehe var i grekland för 1,5 månad sen och åkte med apollo men jag var ju så dum och inte köpte, :D men funkar de bra??

2011-07-11 13:16:28
Postat av: Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 01:11:25
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Anna

Funderat på att köpa denna när jag ska åka utomlands, tycker du att det fungerar bra? Eller är det bara skit?

2011-08-31 14:10:43
URL: http://annakristiin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback