Läppar

Jag kände för att göra en sminkning efter Hanna åkt hem, men jag är så trött, så jag hade verkligen inte orken att göra en, så jag gjorde en läppsminkning istället. Inspirationen kom från den där sminkbilden på ett par läppar som är lila och gula, som har funnits i herrans massa år, ni har säkert sett den nånstans xD jag har tyvärr inte den så jag kan inte visa :P

Först gjorde jag utan läppglans, sen la jag på läppglans iallafall, och då försvann lite av färgerna tyvärr :(


Utan gloss


Med gloss

Jag har använt pigment från MAD minerals, Pizzaz(lila) Hot stuff(rosa) och Taxi(gul) Glosset är nåt random ljusljusrosagenomskinligt från HM :P Och ja juste, som bas använde jag ett vitgenomskinligt läppstift från Sonya, tror det heter Hologram

Kommentarer

Postat av: sminkjante

Grymt snyggt.

2011-08-03 12:27:45
Postat av: Ana

I'm really loving this look :) .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback