Hanna

Minns ni Hanna? Jag har sminkat henne 3 gånger innan HÄR, HÄR och mer extrema HÄR. Vi var i skåne tillsammans då för några veckor sen när mina föräldrar var i grekland och passa huset och vovvarna, och en dag så sminkade jag henne, hon såg inte när hon blev sminkad, vi satt i soffan och kollade på trassel/tangled(min favoritfilm i hela världen <3<3) och hon blev lite rädd när jag såg så glad ut när jag sminka henne, hon trodde nog hon skulle se ut som en clown xD Men sen när hon såg sig själv i spegeln blev hon superförvånad och jätteglad! Det är sånt som gör att de är sååå roligt och sminka andra! :D Här kommer några bilder :)


Före och efter bilder, före bilden är tagen dagen efter, för jag glömde ta samma dag :P haha








Och en "hel" bild, med en liten Yoshi-rumpa med på bilden med xD (jag kunde klippt bort han, men han är så söt så han får va med :P)




Kommentarer

Postat av: Sandra

Fint! Hundrumpan gör inget heller, haha!

2011-07-05 16:21:56
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Tinna

Wow, vad hon har gått ner i vikt!



Älskar hennes leende på förebilden på den "mer extrema" sminkningen :D Hon ser så busig ut! ^^

2011-07-05 17:44:55
Postat av: bella

Va fin hon blev! Kul att se före/efter bild!

2011-07-05 20:45:56
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja vi kanske köpte samma kit :P. Det tar mig ungefär 2 h att göra alla naglarna (har ingen sån där elektrisk nagelfil så jag filar allt för hand...).



Jag skrapar bort naglarna efter 1-2 dagar för att jag tröttnar och tycker att jag gjorde naglarna fula... :P

2011-07-05 21:01:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback