2 veckor med neulash

Nu har jag använt Neulash i 2 veckor, märkte redan efter några dagar att mina underfransar blivit längre. Jag tog bilderna igår, utom den från sidan, den är tagen idag, för jag kunde inte få några bra bilder själv :P Man ser inte så mycket änsålänge, men de står att de ska ta en månad innan man ser de.


Före

Efter 2 veckor


Före och efter 2 veckor här med. Här ner man lite på underfransarna speciellt, de har blivit längre, och jag tycker att mina fransar har blivit tjockare.


Första är efter en vecka(glömde ta en sån här bild före), och andra är efter 2.

Kommentarer

Postat av: Malin R

NeuLash är verkligen effektivt! Jag använde det väldigt mycket förra sommaren och fick tillsist klippa några fransar för jag kunde inte blinka bakom glasögonen! :)

Lycka till!

2011-07-14 09:47:30
URL: http://skincarebymalinr.wordpress.com
Postat av: Alv

Det är ju bra att du märker skillnad men om du vill ha ett billigare alternativ när den där är slut så finns Depends fransnäring som inte är dum den heller. =)

2011-07-19 17:46:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback