Nya lösfrallor!

Ni vet väl att jag är besatt av lösögonfransar va? Så när kkcenterhk(länk! kolla sidan, de har massor med lösönfransar :D) kontaktade mig och frågade om jag ville testa deras lösögonfransar, så tackade jag ju såklart inte nej! Idag fick jag de :D Har bara hunnit testa lite snabbt av storpacket, men de ser faktist väldigt naturliga ut för att inte vara äkta hår, och jag har aldrig sett ett storpack(alltså 10 pack) som inte ser superplastiga ut, förutom dessa då! :) Kommer testa de mer i mina sminkningar såklart ;)

Funderar även på att göra ett sminktema nu, de 7 dödssynderna, har redan börjat fundera hur jag ska göra de, vad tror ni om de? :)






Kommentarer

Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Nej nu är jag halvtrött och önskar att du ska sussa så gott! farligt att lägga huvudet på kudden för hårt så måste sova när man är någorlunda pigg (: så man fortfarande har kontroll

God natt :D .. haha :)

2011-01-06 04:47:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Annsoh

jätte fin blogg :)

2011-01-06 04:59:43
URL: http://annsoh.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback