De 7 dödsynderna - Högmod

Jag skrev igår att jag planerat göra ett sminktema nu, de 7 dödsynderna, här kommer min tolkning på Högmod.

Jag har en såkallad dålig sminkdag idag, mitt högra öga fick jag typ franslim i, så de rann massor, och ja, lösfransarna ville inte sammarbeta alls med mig idag :( Sen skulle jag filma med, jag tror inte filmen blev så bra :P Får se om jag lägger upp den. Sen är de nått skumt med min kamerablixt med, bilderna blir mkt ljusare :P jag orkade inte ändra i photoshop, men ni ser kanske på helbilderna, de visar mer rätta färgerna.





Jag har använt
Ansikte
MUS Liquid foundation Cream

Ögon
TFSI
NYX JP Milk
Dessa färger ur 120 paletten

MUS cake eyeliner Black
Mascara
Lösögonfransar från Kkcenterhk
Sonya Birch(bryn)

Kinder
Vit från 120
rosa, röd blanding från 120
Sonya Barley There

Läppar
MUS Gloss lips Flash




Kommentarer

Postat av: sminkjante

Supersnyggt!

2011-01-07 15:15:46
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: roxcat

Jättesnyggt, älskar verkligen de här färgerna! Ska bli kul att se resten av synderna =)

2011-01-07 21:43:19
URL: http://roxcat.net/blog/
Postat av: Lilly

Snygging!

2011-01-07 23:40:48
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: cia

Jag måste fråga en sak, känns lite knasigt, men... Jag har precis fått hem en sån här palett. Å jag undrar hur jag ska förvara den??? De två plattorna var ju lösa och man kan väl inte vika ihop "boxen". Eh, hur gör jag.... Det är väl inte bra att de ligger helt öppet och det tar ju upp en massa plats. Vet inte ens vart jag ska lägga den... Hur gör du?? :) För övrigt är det roligt att kolla in dina annorlunda sminkningar! Duktig du är!!!

2011-01-14 21:07:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback