Neulash - 2 månader

Nu har de tydligen gått 2 månader sen jag började med Neulash, har missat några gånger, men de växer fortfarande, jag har slutat sätta på underfransarna, de har blivit superlånga! Mina övre fransar spretar lite mer än vanligt, jag hade inte borstat igenom de på bilden, och ser att några är på väg att växa ut.


Före, klicka så blir den stor


Idag, efter 2 månader



Före, 2 veckor, 1 månad och sista 2 månader, gör en stor och en klickbar, den klickbara blir superstor så ni kan se ordentligt xD Son ni ser har mina underfransar blivit superlånga.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Coolt! Trodde faktiskt inte det där skulle fungera, för det finns redan så mycket "mirakelprodukter" som inte gör ett skit trots löften hit och dit. Men måste du fortsätta använda det livet ut om du vill ha långa fransar eller räcker det nu typ?

2011-08-31 17:35:02
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Alva Asp - Skönhet & Makeup

Wow vilken skillnad! Superfint.

2011-08-31 20:16:46
URL: http://alvaasp.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback