MAD Minerals Whisper kollektion

Varje gång jag använt någon MAD whisper pigment i en sminkning har jag fått så mycket frågor om den, så nu gör jag ett helt inlägg om MAD minerals Whisper kollektion, eller iallafall de pigmenten jag har, jag fattas 2 stycken, Whisper copper och whisper red, det ska jag köpa nästa gång jag beställer från MAD ^^

Whisper pigmenten är då pigment, som ser vita ut i burken, men när man lägger den på en mörk bas, så blir den lysande i den färg den heter. På en vit bas, så skrimrar den mest i den färgen den heter. Jag älskar att använda dessa när jag gör svarta sotningar, för lite färg lixom :)

Ni får flera bilder idag igen, i olika ljus och vinklar, så ni kan se färgerna bäst :)


Jag har bara sample-size(heter de så?) på de, som alla mina MAD minerals pigment, men de räcker läääänge, för man behöver bara pyttepytte lite :) Här ser ni att de ser vita ut, med lite skimmer i olika färger. Från vänster till höger: Whisper Gold, Whisper Orange, Whisper Opal, Whisper Mint, Whisper Blue och Whisper Mint.



Här är alla pigmenten först på HTL Platina från MUS(vitskimrig) sen en svart ögonskugga, från vänster till höger: Whisper Gold, Whisper Orange, Whisper Opal, Whisper Blue, Whisper Mint och Whisper Green. Detta är i direkt solljus.


I skugga


Med blixt


Sminkningar jag använt pigmenten i, Whisper Green, Blue och Mint :) På vanliga sontingar.

Intresserade av att köpa? :D Direktlänk till kollektionen finns HÄR. MAD minerals har andra mineralgrejer med(typ foundations och eyeliner och en massa annat), och massor med andra pigment, HÄR är hemsidan :) Sample size på pigmenten kostar ca 14 kr just nu, jäättebilligt :D




Kommentarer

Postat av: therese v

Är inne o shoppar loss där nu! Superbilligt :D

2011-08-08 16:15:50
Postat av: Jessica

Är det lätt att beställa därifrån och så? :)

2011-08-09 17:23:59
URL: http://anderssonpaulssoon.blogg.se/
Postat av: Matilda/Sminklådan

Jessica: Jag har aldrig haft nått problem när jag handlat därifrån iallafall, tror jag använt paypal, men är inte helt hundra på det xD

2011-08-09 18:50:09
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: nike

åh perfekt, tack! sjukt att de ser så vita ut men ser så bra ut med skugga under :) ska självklart köpa in några färger

2011-08-09 20:12:40
URL: http://kattpole.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback