Glitter från smink och perukmakaren

Igår var jag på smink och perukmakaren och köpte en massa nytt glitter, det blev 7 burkar till, så nu har jag sammanlagt 8 st, det fanns 2 till färger som jag ville ha, men de va slut, så jag får åka dit nån annan gång och köpa de :) Glittret kostar 30 kr st och man får 7 gram :)


Utan blixt, de är inte helt korrekt färger, de gröna är grön grön, typ som den där gröna glittereyelinern som fanns på Make up store innan, sputnik tror jag den hette :P

Med blixt, syns inte alls hur fina det är, den ljusblåa högst upp har grönt och vitt glitter i sig, och den ljusrosa har guldglitter i sig, och den rosa har blått glitter i sig :)

Jag kan visa hur alla glittrer ser ut på olika baser i ett annat inlägg om ni vill se de? :)

Kommentarer

Postat av: nike

men de var ju inte så farligt pris alls om man jämför med hur mycket mus tar för sitt glitter.... glittret ser ju också väldigt finkornigt ut och har sett bra ut på dina sminkningar, vill gärna se mer av de : )

2011-08-04 18:28:40
URL: http://kattpole.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart vi vill se swatches! =)

2011-08-05 15:35:59
URL: http://amatory.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback