Fråga till er

Hej hej! Jag har en fråga till alla er fina som följer min blogg! Eller, egentligen två! Jag har fått så många nya bevakare den senaste månaden, så jag undrar först, vilka är alla? Och vad är de som gör min blogg intressant? :D Och sen, vad vill ni se mer/mindre av? Jag funderar på att skriva mer recensioner, men alltså, jag är ju inte så himla bra på de, plus att jag har inte råd att köpa nya grejer så ofta xD Och jag kan inte jämnföra med så himla mycket :P

Men så ja, vilka är ni(ålder, intressen, har ni nån blogg själv, vad gillar ni med min blogg, känner ni mig?) och vad vill ni ser mer av på min blogg? :)


Kommentarer

Postat av: ida

hej! Jag är en femton (snart sexton^^) årig tjej, har i hela mitt liv varit intresserad av smink, och lite mer än vardagligt smink som eyeliner och mascara. Men det är inte förns nu som mitt intresse växt pga mer pengar och även att jag valt och kommit in på spa och stylist till hösten. Där det är en hel del sminkande!



Jag fastnade vid dina bilder på en grupp på bilddagboken, har skrivit det förut och skriver det igen. Blir så himla fascinerad och tycker det är så jäkla snyggt men olika färgskiftningar och så vidare! Du ger mig massor med inspiration!



Ngt som jag skulle vilja veta är vem du är(A) eller lite mer om dig iallfall! tack för en bra blogg :)

2011-08-12 01:45:48
URL: http://cocccie.blogg.se/
Postat av: Viola, Killer Colours

Ja du vet ju vem jag är! Haha.



Åh vad den där shrekgröna makeupen är fin för övrigt, finaste jag sett från dig tror jag!

2011-08-12 01:57:23
URL: http://solomag.se/killercolours/
Postat av: Emma

Hej! Jag är 17 år och läser din blogg för att du är så sjukt bra på att smink, vilket även jag intresserar mig av. Så det är kul att se någon göra det som dessutom är riktigt duktig. Har dock just börjat följa den, så de andra frågorna har jag ingen aning om. Eller jo, när du har gjort om gamla sminkningar så skulle jag vilja se de gamla fotografierna i större bild. :)

2011-08-12 03:02:15
URL: http://ggary.blogg.se/
Postat av: e

Jag är 21 och älskar att du använder dig av så mycket färger! Hade velat se mer tutorials (sminkning från början till slut) det behöver nödvändigtvis inte vara videos! Ett tips är också att inte använda så mycket smileys, xd :p :() i en mening får mig att tänka på mellanstadiet och Lunarstorm...

2011-08-12 08:47:26
Postat av: Rebecca

Jag är 32 och läser din blogg för att du är så bra på att använda dig av starka färger.

2011-08-12 08:55:26
URL: http://hellotonyproject.blog.com
Postat av: SminkJante

Jag läser din blogg för de fina sminkningarna. Det är så få bloggar numera som lägger upp snygga sminkningar som även är bra bildkvalitet.

2011-08-12 09:15:53
Postat av: Jenna

Jag är snart 28 och läser din blogg för att du gör så härliga, färgsprakande sminkningar - väldigt inspirerande! =)

Det är också roligt att du lägger ner tid på att göra video-tutorials.

=)

2011-08-12 09:21:56
URL: http://www.bestfaceforward.ratata.fi
Postat av: FruVesa

2011-08-12 09:57:40
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Honi

Mig vet du ju också vem du är :) Jag gillar sminkningarna, dina fina tutorials och ditt snygga ansikte! Du är ju dösnygg kvinna!

2011-08-12 09:58:24
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: FruVesa

Du kan radera den förra kommentaren.. Blev någe fel... :)



Jag hittade dig via bloglovin. Jag är 26 och håller på och lär mig det här med smink. Tycker det är kul med alla dina fina färger. Får mig att vilja laborera mer själv.. :)

2011-08-12 10:01:27
URL: http://fruvesa.wordpress.com
Postat av: Alice

Hej jag är en tjej som är snart 15 år. Mitt intresse liksom du är smink ^^

Jag tkr din blogg ärr interessant för att du är så bra och sminkar inte hela tiden samma sak! :)

Hmm... Vad vill jag se mer av i din blogg?... ALLT ;D!

Tyvärr känner jag inte dig, lr harträffat dig, men det hade. Vatt väldigt kul om det hade hänt ^o^

2011-08-12 10:43:48
Postat av: Johanna

Hej!



Jag tycker att din blogg är intressant för du vågar använda starka färger, till skillnad mot ganska många andra. Jag själv älskar färgstarkt smink, så det är härligt med lite inspiration :D

En sak jag skulle vilja se mer av dock, är sminkningar med inte så många färger åt gången. Tex som första och sista bilderna på övre raden.



/Johanna

2011-08-12 11:05:14
Postat av: Amanda

Jag är snart 15 år, fyller i november. Mitt intresse är smink och min hamster. Har själv en blogg, om smink, lite vardag och annat trevligt. Kika in själv för att se, om du är nyfiken.

Jag gillar dina sminkningar, det är bra inspiration.

2011-08-12 11:12:15
URL: http://myrabbithole.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej, jag heter Jessica, är 16 år och bor i Helsingborg, Skåne! :D läser din smink varje dag eftersom den inspirerar mig, mycket färg och starka make-uper! :) jag ska påbörja en treårig utbildning som stylist nu till hösten på drottning blankas gymnasieskola! Älskar själv också smink och lägger upp bilder på mina sminkningar. Dock inte utav samma kvalité som du har på dina bilder :( Men kika gärna in på min blogg! :D

Vi har aldrig träffats.. :)

Fortsätt som du gör, och tack för en bra blogg! Gillar förresten när du recenserar, speciellt på märken som e.l.f och andra budgetmärken! :D

2011-08-12 12:42:42
URL: http://anderssonpaulsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Sofia heter jag, 22 år och har också en blogg där jag skriver lite om min vardag och om det bästa jag vet, nattlivet! älskar att dansa och gå ut på nattklubbar :)



Tycker om din blogg för du gör jätte fina sminkningar och det ger bra inspiration. Jag brukar själv experimentera med smink när jag ska ut o festa. Färgglada makeuper piggar upp!

Fortsätt leka med färg och form och kanske lite fler tutorials? :)

2011-08-12 12:49:54
URL: http://discolicious.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du inspererar mig till mitt vardagssmink!

2011-08-12 13:14:40
URL: http://www.one-girl-like-me.devote.se
Postat av: BELLA

Jag kollar in då och då. Gillar dina färgstarka kombinationer och tycker inte du behöver göra recensioner. Det finns det så många andra som gör som får en massa gratis skit hemskickat. Du gör det du är bäst på! Fortsätt i samma anda.

kram på dig

2011-08-12 13:32:06
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Heter Emelie, är 19 år. Har precis startat en egen sminkblogg! Har läst din i ca 4 månader, gillar mest alla färgstarka och fina sminkningar men också att du gör tutorials på många av dina verk! ;)

2011-08-12 17:40:27
URL: http://emelieps.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hej! Jag är 19 år och har spenderat de senaste tre åren med att plugga järnet, så nu ska jag jobba, flytta och skaffa mig ett liv :P Jag tittade runt lite på bilddagboken (när det hette så) och såg en bild på framsidan, din rosa leopardsminkning tror jag det var. Hur som helst klickade jag mig vidare till bloggen och gillade det jag såg och la till bloggen som favorit. Jag blev så inspirerad av dig att jag köpte mig lite ögonskuggor och började testa lite olika sminkningar du gjort! Jag har ingen blogg själv, och din är den enda som jag funnit intressant nog att följa :)

2011-08-12 18:16:39
Postat av: Miss Anthropia

Jag älskar dina färgstärka sminkningar och fina bilder. Även om jag själv inte ser klok ut i stärka färger drar jag ändå inspiration från dig.

Vem är jag då? Alldeles vanlig metal diggande, livsnjutande brud som shoppar för mycket^^ Ja, blogg har man och...

2011-08-12 23:31:48
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Postat av: Luttlutt :3

Är då en tjej på 13 år. Kim heter jag. Kommer inte ihåg hur jag hitta din blogg. Känner dej inte. Men jag tycker det är intressant att få reda lite på hur man sminkar och sen lite inspiration till vad jag själv vill använda och så. Är lite mer åt emo hållet och jag bara ÄLSKAR dina smokey-eye sminkningar :D

2011-08-13 00:14:28
URL: http://hoppelutt.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej!

Jag heter Linn, är en tjej på 18år. Älskar att lära mig nytt inom sminkvärlden och besöker därför din blogg. Älskar vad du gör! Fantastiska färgkombinationer och att du inte är rädd att testa det omöjliga är ett stort plus i kanten.



Keep up the good work!

KRAM LINN

2011-08-13 01:09:49
Postat av: Tricia

Jag är en tjej på 20 år som hittade dig först genom BDB, sen började jag följa din blogg för du är verkligen superduktig på det du gör och jag ville se mer och få inspiration. Dock sminkar jag mig inte så avancerat som du eftersom jag inte riktigt passar i det, men det är trevligt att följa någon som kan sin sak! :D



Så keep it up, du är grym!

2011-08-13 13:05:35
URL: http://justawhisper.blogg.se/
Postat av: Lisa Aruhsell

Hej! Jag är en snart 27-årig kvinna som först hittade din blogg när jag googlade i utbildningssyfte när jag utbildade mig till mua. När jag sedan insåg hur enkelt det är att använda bloglovin' dök du upp igen och eftersom dina sminkningar är färgglada blir jag alltid inspirerad!

Och jag håller med killer colors - den gröna makeupen längst upp till vänster är den finaste du gjort på länge!

2011-08-13 17:13:05
URL: http://841023.se/blogg
Postat av: My

Jag är 17, gillar konst, musik och ytliga grejjer, som smink och korsetter. Jag gilalr din blogg därför att jag inspireras av det du lägger upp (jag tecknar en del, och då är all typ av inspiration bra).

Recensioner och sådant är jag inte inspirerad av, utan jag gillar din blogg precis som den är och hoppas att du fortsätter såhär!<3

2011-08-13 21:21:19
URL: http://opraktisk.soclog.se
Postat av: Therese

Hejj, jag är 13 år och gillar dans, sjunga och sminka folk! Jag gillar din blogg för att jag älskar hur du sminkar och får ihop så många starka färger!

Jag brukar sminka min syster och mig själv ibland! Tänkte att jag kanske kunde få tips och insperation härifrån då! Älskar din stil i sminket, så fortsätt såhär! Du kan ju skriva recentioner och sånt också, men jag tycker bara inte att du ska sluta med sminket :)

Jag har också en blogg med en kompis, läs gärna ;) <3

2011-08-14 15:17:55
URL: http://mimmitherese.devote.se
Postat av: Melina

Hallå. :) Jag är 21, största intressena är hästen&smink typ. :) Har egentligen två bloggar men dröjer oftast sjukt länge mellan uppdateringarna, haha. För lat för att koppla in kameran i datorn. ;D

Gillar att du har så skarpa färger, å att du är grymt duktig med ögonskuggor. :) Blir inspierad av dig! :) Nope, känner dig inte, hittade bloggen på bdb. :)

Jadu, jag trivs bra med bloggen som du har den, vore dock väldigt kul med mer naglar! :D



Krams

2011-08-14 21:01:21
URL: http://sminkofanten.blogspot.com
Postat av: Maria Fiinzk

Jag är väl kanske inte nån ny men kan svara på frågorna iaf :D

Jag heter då Maria och är 19 år, och jag ÄLSKAR smink och nailart! Har ju även en egen blogg som jag ska börja ta mer seriös nu till hösten :) Och jag la till din blogg på favoriter direkt när jag hitta den, tycker du är jätte duktig, var tråkigt med flytt-pausen där asså xD haha

Jaa du.. vad jag vill se mer? Jag skulle vilja se dina favorit ögonskuggor, mascaror osv, att du tar bild på dom asså å sen förklarar vad som e så bra med dom! :D Alltid kul med nya tips på bra smink!

Ha det bra Kram Från Maria!

2011-08-15 01:40:10
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Postat av: Maria Fiinzk

Och btw.. tycker jätte mycket om den turkos aktiga sminkningen nr.2 på rad 2 :)

2011-08-15 01:47:30
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/
Postat av: linnea

hej, jag är en snart 16-årig tjej som alltid vart intresserad av smink o nagellack! Nu på senaste åren har det blivit ännu mera och håller på med nail art sen nästan 3 år tillbaka, oj.. är det verkligen så länge? haha!

Dansar även o sjunger.

Det jag gillar med din blogg är att du uppdaterar väldigt ofta med färgstarka sminkningar som inspirerar och gör det på ett grymt sätt, sjukt duktig är du!

Klart det skulle va kul o se lite recensioner oså också, och håller med maria om att det skulle va kul o se vad du har för favoritsmink! :D

jag vet inte riktigt hur jag hamna här på din blogg men nu är jag iaf glad att jag gjorde det!

kram! :)

2011-08-16 01:44:02
URL: http://linneaerm.blogg.se/
Postat av: Marie

Dina sminkningar inspirerar mig (även om jag sällan vågar använda så mycket färger som du gör) och jag tycker att din blogg är bra som den är. Om jag behöver inspiration för en snygg make en utekväll så vet jag att jag kan kolla här liksom. Det jag skulle vilja se mer av är steg-för-steg tutorials med bilder istället för videos, jag tycker att det är enklare att följa och lättare att se vart man kan variera sminkningen efter sina egna förutsättningar.

2011-08-17 12:55:24
Postat av: Filippa

Jag är en 15 årig tjej som alltid har varit inne i smink- & nagellacksvärlden. jag älskar alt som har med det att göra. jag är nog en av de enda på min skola som vågar gå dit med lite mer smink i ansiktet. det gör att jag sticker ut från de andra tråkmånsarna som bara har mascara och inte fixar naglarna. jag håller på med nailart mycket och har en blogg där idén är att få andra inspirerade att göra det jag gör. Det jag vill att din blogg ska ha mer av finns redan i kommentarerna så det är inte lönt att skriva! Kram! :D

2011-08-18 12:53:34
URL: http://www.nagelapa.bloggplatsen.se
Postat av: nike

jag är som alla andra sminktokig och såg dig på bdb och bevakade sedan dig. Tycker de är kul att ha sett din 'utveckling' man ser att du prövat dig fram och ja man ser att övning har definitvt gett färdighet för dig! Jag är 23, börjar plugga nu till förskollärare, men är faktiskt också utbildad frisör pallade inte att jobba som de bara bara, sjukt stressigt och sliter på kroppen. Klipper självklart fortfarande men inte på heltid! :D Min blogg är bara en lala-blogg för mina vänner.

Jag vill se en ansiktsmålning av något slag i maskeradform?

2011-08-18 18:48:11
URL: http://kattpole.blogg.se/
Postat av: Madeleine Berggren

vem är jag? hm.. egentligen är jag en helt vanlig tjej som har väldigt blandade intressen :)

inte nog med att jag äääälllsskkkaaar smink så är jag kickboxare och vad jag kallar en hobbypoet :P

Jag gillar din blogg av den enkla anledning att du vågar tämja på gränserna och du vet verkligen hur man gör det på ett snyggt sätt :) Jag gilllar den också för att du känns väldigt jordnära och ibland när jag läser vad du skriver känns det som du sitter mitt emot mig xD jag menar att det du skriver känns äkta!

Jag gillar dina idèer och väntar spänt på uppdateringar!

2011-08-22 19:51:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback