Dagens

Idag har jag gjort två sminkningar, gjorde först en, som jag inte blev nöjd med, och sen bestämde jag mig för att göra en önskning jag fått istället. Har dock foto på den andra, så de kanske kommer upp nån annan dag, vem vet?

Önskningen fick jag när jag gjort den där vit turkosa jag gjorde i juli, fast med rosa istället för turkost. Så de fick de bli :) Jag orkade inte sätta på lösögonfransar, så de är mina naturliga idag, de har blivit ännu längre tror jag! :D





Haha, här ser man mer min frisyr än sminkningen xD Men jag fick verkligen inga bra bilder där man såg sminket bra.

Jag har använt, min vanliga bas, Sonya Whipped cream, 2 olika rosa från 120 paletten, Cake eyeliner från MUS i svart, Mascara(den där false lashes eller vad den heter från Maybelline, fet rosa tub med turkosa detaljer tror jag) och svart kajal från Sonya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback