Dag 2 i sminkutmaningen

Andra frågan i sminkutmaningen är:

2. Vilken är din favoritlook dagtid?

Svaret är att jag har ingen favoritlook dagtid, jag skiljer inte så mycket på dagtid och kvällstid, utan tar sminkningen jag vill ha på kvällen på dagen istället xD Men om jag tex skulle jobba skulle jag nog bara ta lite eyeliner och contoura kinderna lite som mest.

Tyvärr har jag nog inga bilder på en sån sminkning, då jag tycker de är sjukt tråkigt och inte lönt att fota, så ni får en annan bild på hur jag skulle kunna vara sminkad om jobbet jag haft tillåtit de(nu har jag ju inget jobb så jag kan sminka mig hur jag vill)



Startinlägget är HÄR

Kommentarer

Postat av: Hanna

Du verkar vara som jag då det gäller vardagsmakeup! =)

Jag liksom "blandar och ger", olika looks varje dag, aldrig samma makeups.

Håller med dig om att det skulle vara tråkigt med samma varje dag.

Minns att jag under högstadie- och gymnasietiden sminkande mig likadant varje dag, men på den tiden var jag inte lika tillfreds med att synas, utan ville mest flyta med i mängden.

Ju äldre jag blivit desto mer variationer och färger har jag använt mig av som du även kan se på min blogg.



Härlig sida du har! Jag klickat för prenumeration på denna via bloglovin, så nu tänker jag följa dig.



/ Mvh Hanna

2011-08-19 02:01:15
URL: http://makeuptodaybybambi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback