Sommar

Hej! förlåt förlåt förlåt för den superdåliga uppdateringen! Jag tänkte spela in en tutorial på en gammal sminkning igår, men så hittade jag inte stativet(såklart) och sen va jag så sjukt trött så när jag inte hittade stativet så sket jag i det. Idag är jag liiiite piggar efter 12 h sömn, en energidryck och en middagslur, så jag gjorde en sommarinspirerad sminkning. Fick inga superbra bilder, mitt ena öga är svullet och rann en massa så jag ville mest få taget bilderna och tvätta bort sminket :P





Jag har använt de vanliga, färgerna är från 120 paletten och 96 paletten, stenarna är från ebay, lösögonfransarna är ardell 116 och eyelinern är MUS cake eyeliner

Och ser ni, ingen mascara på underfransarna, ÄNDÅ delar de på sig ;) De är alltså inte jag som lägger på för mycket mascara, som vissa tror :P

Kommentarer

Postat av: e.l.f Cosmetics Skandinavia

Hej!



Just nu bjuder vi på e.l.f Cosmetics på FRI FRAKT (ord. 40,33 kr) till imorgon fredag kl 10.00. Handla smink för över 10£/ ca 105 sek och uppge koden ZIPSHIPEU vid din beställning! :)



Vårt smink har god kvalite till bra pris! Vår Cream Eyeliner 35,74 sek vann pris "bästa ögonmakeup" på norska Cosmopolitan Beauty Awards 2011.



Dela gärna med till dina läsare! :-)



// www.eyeslipsface.se

2011-04-28 22:04:43
URL: http://www.eyeslipsface.blogg.no
Postat av: Carolina

Jag tycker inte du behöver ursäkta dig, bloggandet går ju i vågor för de allra flesta ;) Jag har också ögon som bråkas, rinner och svider, undra hur man får bukt på det?! Nåväl, jag tänkte fråga vilka fransar du använt till den här makeupen, dom var väldigt fina!

2011-04-29 09:03:17
Postat av: Anonym

skitsnygg bild på dig syrran

2011-04-29 14:53:16
Postat av: Hanna

Hur snyggt var inte detta då:)

2011-04-30 01:49:38
URL: http://hannassmink.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback