Sigma penslar!

Hej! Idag fick jag mitt efterlängtade paket, mina penslar från Sigma Makeup! Dock åkte jag på tull, men det gör inget, jag hade nästan räknat med det, iallfall på något av alla paket jag köpt från utlandet den senaste veckan. Allt gick på 1300 kr tror jag med tullen, någon sånt iallfall :)

Jag har inte hunnit testa penslarna, bara känt lite på de, de är så mjuka! Allihop, så otroligt mjuka!

Först får ni en bild på de jag beställde,  så man ser vad det är för jag tror de är svårt att se på mina bilder, den vita pensel högst upp är en fri gåva man fick för man köpte hela kitet :) (och nej penslarna är inte i rätt skala på bilden xD)




De var fint inpackat när de kom :D


Man får broschyrer hur man ska sköta penslarna och vad de ska användas till :)


Penslarna i kitet <3


Alla fina penslar <3






Klicka på bilderna så ser ni nog bättre hur penslarna ser ut :)

Nu ska de tvättas innan jag kan använda de :)

Kommentarer

Postat av: malin ♥

hej, du är verkligen JÄTTE DUKTIG på att sminka !

men jag undrar, hur mycket kostar alla penslar ? :)



kram

2010-09-05 19:03:38
URL: http://manb.blogg.se/
Postat av: Elin

Var har du köpt dom penslarna ? :)

2010-09-05 19:29:49
URL: http://elinuddhammar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback