Kyckling

Jag var ju tvungen att göra en sminkning med färg efter Mrs Lovett sminkningen, för den var ju så svart å trist...så de blev en gulorange...den ser mer orange ut på bild än vad den är på riktigt :P
Jag la färgerna i omvänd ordning, jag brukar alltid börja med ljusaste innerst, men nu la jag den mörkaste innerst..bara för att lixom :)


Först så den ut såhär....


sen la jag till undre lösögonfransar....fast de sitter ju såklart skitdåligt -.-

Jag tror jag gillar första mest....och konstigt att färgerna ser helt annorlunda ut, de är båda med blixt :S och sen glömde jag fylla i ögonbrynen igen(de är ju lite ifyllda, jag klippte lite i dom igår, dumma mig xD)

Kommentarer

Postat av: lovisa/polichinelle

så duktig du är!

2010-09-12 21:17:27
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: michelle

du är verkligen så himla duktig, asgrym på smink och så . kan du kanske göra typ 1,2,3 steg hur du fixar ditt smink? typ steg 1. grunden. stgeg 2. balbablab du fattar :D

2010-09-12 22:21:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback