Blå rosa

Jag älskar färger, så idag blev de en rosa, lila och blå sminkning, med cutcrease <3

In english:
I love colours, so today it became a pink, purple and blue look, with cutcrease <3




Utan blixt / Without flash

Med blixt / With flash


I've used

Eyes
TFSI
NYX JP Milk
The 120 palette: Pink, purple, blue
MUS m/s Deep blue
MUS m/s Muffin
MAD Speed
MUS Mixing liquid
HM White eyepencil
Black geleyeliner from Ebay
Maybelline Mascara
Ardell Lashes 116
MUS Strazz Multi

Brows
Sonya Eyepencil Burnished brown
Sonya Birch

Cheeks
TF e/s Boy Toy
Sonya Barley There

Lips
Random light pink gloss




Kommentarer

Postat av: Miich

Tjeeniixen, kan du inte ta kort på hur du börjar alltså från grund till slut för jag skulle gärna vilja lära mig dåe jag pluggar te stylist :D skulle va hur gulligt av dig som helst, :D:D pussåkram

2010-09-26 17:57:39
Postat av: Miich

Tjeeniixen, kan du inte ta kort på hur du börjar alltså från grund till slut för jag skulle gärna vilja lära mig dåe jag pluggar te stylist :D skulle va hur gulligt av dig som helst, :D:D pussåkram

2010-09-26 17:57:52
Postat av: Tawnie

Gud va bra du är på att sminka!

2010-09-26 18:16:21
URL: http://tawnie.blogg.se/
Postat av: Honi

Gud vad duktig du är :)

2010-09-26 18:57:59
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte göra en rätt dramatisk sminkning i svart, vitt och rosa utan cutcrease? :D

2010-09-26 18:59:07
Postat av: Fina Frun

vad fint!

2010-09-27 10:21:37
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: Elin

Heej :D

Jag diggar verkligen dina sminkningar :D

och så e du jätte fin :D

jag vill kunna va så bra , men nu e jag ju inte det xd

2010-09-27 20:59:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback