15 concealer palette

Förra veckan beställde jag en 15 concealer palette på ebay, jag tror den kostade typ 45 kr totalt, inkl frakt. De var nån rea tror jag :P Haha, iallafall, idag fick jag den, jag hade hoppats på att jag skulle få en geleyeliner jag köpte av samma säljare fast några timmar senare, för jag har inte fått något mejl om att den blivit skickad eller något, fast den kom ju såklart inte så jag fick mejla säljaren idag på min knagliga engelska och fråga om hon ens skickat den xD
Men paletten är såå liten och gullig :D den är typ som halva 120 paletten(som oxå är ganska liten) jag försökte ta foto med min nyx penna brevid för man skulle se storleken, men de syns inte så bra iallfall




Med blixt


Och utan blixt

De 3 längst till vänster är först en vit skimrig(påminner om HTL Platina från MUS) som man kan använda till hightlighter
Sen är det en grön som sak neutralisera rött, och sen en lila som ska neutraliser gul, och sen är det en gul på nästa rad överst som då ska neutralisera lila tror jag.
Edit: Tack ni som kommenterat och skrivit vad de ska neutarlisera :)

Sen är då resten i olika nyanser, jag hade hoppats på att den skulle vara lite mer krämig, den är tyvärr för torr för mig(som allt annat) men jag tror den blir perfekt att använda på folk som jag sminkar :)

Kommentarer

Postat av: marie 'makeupartist

grönt neutraliserar röda partier :) lila neutraliserar gula.. vart man nu än skulle vara gul :S

2010-09-08 12:04:12
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/
Postat av: Serena

och det gula ska också vara bra mot det röda :)

2010-09-15 20:31:46
URL: http://serre.blogg.se/
Postat av: Angelinaa

Minns du vilken säljare du köpte denna av?

Eller, haha det var ju ett tag sen men...

2011-12-14 20:22:05
URL: http://angelinafoto.blogg.se/
Postat av: sara

aha, om den är torr kanske det är svårt att använda som shading? kan ju vara värt att testa iaf :)

2012-01-15 10:37:02
URL: http://eyedust.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback