Tutorial på Pink Leopard!

Som jag har kämpat med denna filmen! Först skulle jag försöka filma bra, sen blev minneskortet fullt när jag nääästan var klar, så de blev jättekonstigt där i mitten nånstans. Sen har jag väntat å väntat på att mitt videoredigeringsprogram skulle fixa klart filmen så jag kunde ladda upp den på nätet, jag väntade i 2 h innan jag gav upp och statade om datorn och då gick de på typ 10 min!
Så här har ni den! Inte perfekt överhuvudtaget, men jag håller fortfarande på att lära mig hur man fixar med fokusen och allt sånt xD Jag hoppas ni fattar iallfall! :)

In english:
I have struggled all night with this video! The memorycard became full when I was recording, so it is cut really wierd there in the middle somewhere xD Then have I waited and waited for my video editing program should get the video ready to upload to the internet, I waited for 2 h before I gave up and restart my computer and then it was done in 10 min! xD
So here you'll have it! Not perfect in any way, I'm still learing how to get the focus thing work and all that xD I hope you'll get it anyway! :)



Säg vad ni tycker! Jag vet att de är ganska suddigt ibland :(

Tell me what you'll think! I know it's quite blurry sometimes :(

Kommentarer

Postat av: Malta

bra video! fast tycker att det går lite väl fort, och musiken passade inte riktigt in, även om låten var bra. tycker verkligen att du ska fortsätta med videos! :D

2010-10-23 22:10:30
URL: http://makeitmalta.blogg.se/
Postat av: Suz

Me like!!! :D <3

2010-10-23 22:12:16
URL: http://lillasuz.blogg.se/
Postat av: Linda

jag tycker du är jätteduktig på det här, men ändå fattar jag inte riktigt vitsen med leopardmönstrad ögonskugga.

visst, det är lite småcoolt, men jag tycker inte att det är särskilt snyggt. Men jaja, det är bara min åsikt :) Och det är duktigt gjort :)

2010-10-24 17:44:27
Postat av: Matilda/Sminklådan

svar till linda: Haha jag tycker samma som du, leopard mönster(eller överhuvudtaget alla djurmönster) är sååå överskattat, jag gjorde de pga önskemål om det ;) Jag gjorde tutorial på den pga att den blev framröstat som favorit i september :)

2010-10-24 17:50:10
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: elisa

Den var skakig och lite jobbig att titta på, men skulle inte gjort det bättre själv :P Men fortsätt med det! Gör gärna ngn med bronsfärgad ögonskugga ngn gång ^^ Bra iaf! =D

2010-10-24 19:17:54
Postat av: Fab for fight / stephanie

får jag fråga en puckad fråga? hur fick du in musik i videon?! mina tas bort så fort jag har musik i!

2010-10-25 17:33:34
URL: http://fabforfight.com
Postat av: Sofia

Hej, fortsätt med dina vidios, super kul att kolla på! Och vad är det för pensel du använder för att lägga den rosa skuggan? :)

2010-10-26 20:39:46
Postat av: Matilda/Sminklådan

Sofia: Det är MAC 239 :)

2010-10-26 22:31:09
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ouh, tackar tackar!

2010-10-27 16:42:15
Postat av: Wilma

Du är verkligen sjukt bra på att sminka! Fattar inte hur du klara att göra det på dig själv?! Läser din blogg heeeela tiden !

2011-07-18 21:36:19
URL: http://wivvis.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback