Today

Hej! Ledsen för att jag inte blogga igår, jag är så sjuk trött å haft så ont i kroppen så jag har inte haft nån ork att sminka mig. Idag är jag med trött men jag gjorde iallafall en sminkning till er :) Jag frågade min pojkvän vad han tyckte jag skulle ta för färger å han sa, blå lila och grönt :)

In english:
Hi! Sorry that I didn't blogged yesterday, I'm so tired and my body hurts so badly so
I haven't had the energy to do a makeup look. I tired today too but at least I did a look for you :) I asked my boyfriend what colours I should use and he said blue, purple and green :)





I've used


Eyes
NYX JP Milk
The 120 palette blue, purple and green (olika nyanser, different shades)
MUS Muffin
Black geleyeliner from ebay
MAybelline mascara
Random false lashes (half)

Brows
Sonya Eyepencil Burnished brown
Sonya Birch

Kommentarer

Postat av: Honi

Jöttesnyggt!

2010-10-04 19:46:37
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Renate - MakeupbyRenate

Freshe farger :D

2010-10-04 21:00:48
URL: http://www.makeupbyrenate.blogspot.com
Postat av: frida

Gud vad fint! talang alltså:) nu kan ju inte jag sitta och kometera på varenda bild men jag tyckte ifl att allt var fint:) det är dock min högsta dröm att bli make up artist och jag försöker ju nå dit:) skulle vara grymt kul om du kunde tipsa mej lite ??:)

2010-10-04 21:45:19
Postat av: Sandra

Superfint! Du har verkligen talang : )

2010-10-05 15:56:56
URL: http://fragafrisoren.wordpress.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback