Ny kamera!

Idag har varit och köpt en ny kamera, jag har ju en systemkamera sen innan, men den suger verkligen på att fotta i dåligt ljus! Och nu blir det mörkare och mörkare, så jag köpte kameran jag spanat in läänge! Canon powershot G11, det har ju kommit en version av den nu, G12, så de sålde ut G11 i affären här vid mig :) Sen kan jag filma med den med, så jag kommer börja göra filmtutorials, om ni vill? :) Här är iaf dagens sminkning, med foto tagna av nya kameran, jag har inte riktigt fått in tekniken för att fota sminket med denna kameran men de kommer väl ;)

In english:
Today I've been and bought me a new camera, I have a system camera already, but it really suck to take pictures in bad light! And now it gets darker and darker, so I bought the camera I have wanted for a long time! Canon Powershot G11. The "better" version of it have come out now, G12, so they sold out G11 in the store next to me :) and I can record with it to, so I will begin to do videotutorials, if you'd like? :) Anyway, here are todays makeup, with photos taken with the new camera.





I've used

Face:
MUS Liquid foundation Cream

Eyes:
TFSI
NYX JP Milk
The 120 Palette, blue, green, teal, purple, hot pink and white
ELF eyeliner and shadow stick Midnight blue
Black gel eyeliner from Ebay
Maybelline Mascara
ELF Dramatic lash kit
VLD Turquoise micro glittereyeliner

Brows:
Sonya eyepencil Burnished brown
Sonya Birch

Cheeks:
MUS M/S Muffin
ELF Blush Fuchsia Fusion
Sonya Barley There

Lips:
ELF Luscious Liquid Lipstick pink lemonade




Kommentarer

Postat av: PinkFairy

Videotutorial!!!! Yes please!!!

2010-10-22 19:49:33
URL: http://pf-beauty.blogspot.com
Postat av: Martina J:son Gren

Skitfint ju!

Och det är en jävlig skillnad på bilderna ju, asnice!

2010-10-22 20:00:53
URL: http://martinajsongren.blogg.se/
Postat av: Purity

Vilken fin färgkombo och snygg blending! Fast en systemkamera har alltid bättre optik än en kompaktkamera... Dock kan jag hålla med om att det är lättare att fota skarpa bilder i dåligt ljus med en kompaktkamera än en systemkamera eftersom den är lättare att hålla still vid långa slutartider. Fotar du automatiskt eller manuellt?

2010-10-22 20:46:55
URL: http://purity.webblogg.se/
Postat av: Linda

jaa, vidoeos :D

2010-10-22 21:09:01
Postat av: Anna

Jättefint :)

vet inte vad mer jag kan säga :) Du har verkligen talang :)



2010-10-23 01:31:16
URL: http://shortylegsbeauty.wordpress.com
Postat av: sminkjante

Underbart! Färgerna är så härliga ihop.

2010-10-23 11:18:37
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Claudia

I will be surely one of your followers on the tutorials^^

2010-10-23 12:17:46
Postat av: Carro

Jättefina färger! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback