Halloj

Idag har jag gjort nästa del av Puritys sminktema :) Jag blev dock inte nöjd hur bilderna blev(Det hade börjat bli mörkt) men aja...ni får vänta tills imorgon innan ni får se den ;)

Jag gjorde en snabbsminkning nu ikväll, testade en av mina nya ögonskuggor, Lovely Linnea från MUS, sjukt fin!

In english:
I have made next part of Puritys makeuptheme today :) But I'm not happy with how the pictures turned out(It had started to get dark) oh well...you will wait for tomorrow to see it! ;)

I made a quick makeup tonight, tested one of my new eyeshadows, Lovely Linnea från MUS, so beautiful!





I've used
Eyes
NYX JP Milk
MUS M/S Across
MUS M/S Boarding
MUS M/S Lovely Linnea
MAD Pizzazz
MUS Cake eyeliner Black
Maybelline Mascara
Sonya Hollogram

Brows
Sonya Eyepencil Burnished brown
Sonya Birch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback