Nya nagellack från VLD

Hej! Idag var jag på AF i globen, visserligen 3 h sent för jag kom inte upp imorse kl 8, för jag sovit jättedåligt inatt pga värk i kroppen..Men iallfall, eftersom jag åkte dit senare så hade affärerna öppet, å jag gick in på lindex å fick syn på Viva la divas nya minilack, de är jättefina i pastellfärger! Jag köpte 3 hem, de var de som lockade mest, tyvärr var de gröna slut annars hade jag nog köpt de med, så de kanske var tur ;) De kostar 35 kr st, och innehåller 5.5 ml. De jag köpte är nr 15, 17 och 18


Från V, nr 17, ljusljus gul, nr 15, aprikosfärgat, ser rosa ut på bilden men är mer ljusorange, nr 18 babyblå

Jag var ju tvungen att testa lacken, och jag valde de gula först, tyvärr var de inte så lättmålat, de blev ojämt, och de krävdes minst 3 lager, alltså kommer de nog ta slut ganska snabbt, jag fick ändå inte de helt jämt, men jag är inte så bra på att måla naglar heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback