Day dreamer

Hej! Ännu en solig dag idag, mysigt! Här är sminket jag hade igår, gick på krogen en sväng igår(något jag ångrar idag för jag är halvdöd, fast jag typ inte drack nått) de var blått, jag gillar blått :)





Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag använde, men de är TFSI som bas, och sen Daydreamer längt in mot ögonvrån, sen tror jag de var blue jay och sist cobolt, och cobolt under ögat med..Allt från MAD :) Sen vit kajal och svart cake eyeliner från MUS....Brown sugar också från MUS som highlighter, Birch från Sonya fyllde jag i ögonbrynen med. På kinderna och läpparna kommer jag inte ihåg alls vad jag använde...

Kommentarer

Postat av: Emelie

Jättefin blogg måste jag säga.Följa varandra på bloglovin?:)

2010-05-20 19:32:45
URL: http://filmhelaveckan.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback