rosa blå

Hej igen! Gjorde en sminkning med sassy nyss, den är så fin!








Började med en bas av hightechligheter, över hela locket upp till ögonvrån, sen ungefär halva yttre ögonvrån och upp i globlinjen la jag svart kajal och suddade ut. E/D Sassy la jag längt in i ögonvrån ungefär till mitten, då tog jag E/D Cool och la hela mitten av locket. Då kom jag in på den svarta basen så jag fortsatte med Sassy resten av locket och upp i globlinjen, de blev en blålila jättefin färg! Sen tog jag M/S Brown sugar som highlighter. Sassy under hela ögat med. Cake eyeliner som eyeliner. Macara från Maybelline och lösögonfransar 116 från Ardell. Sen fyllde jag i brynen med Sonya Barley There. Allt är från MUS om inget annat anges.

På kinderna har jag frozen daiquiri

:)

Kommentarer

Postat av: Ida

Loooove denna sminkningen!

2010-06-18 14:10:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback