Lots of love

Hej! Igår frågade jag min sambo vilja färger jag skulle använda i min sminkning igår, då svarade han grön, gul och lila. Men igår gjorde jag ju True blood sminkningen istället, så idag fick de bli hans färgval :) De var ganska svårt att få de att gå ihop bra, fick inga riktigt bra bilder heller tyvärr, de är mycket starkare färger IRL :)







Jag har använt(till ögonen)
TFSI
MUS HTL Platina
MAD Lots of love
MAD Pizzazz
MAD Taxi
MUS Muffin
HM Vit kajal
MUS Cake eyeliner Black
Maybelline Mascara
Depend lösögonfransar(glömt nr)
Sonya Birch

Kommentarer

Postat av: marie 'makeupartist

Kul :D lägger in dig under bokmärken :)

2010-06-30 23:36:11
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad använder du för "smink" till ögonbrynen?

Jag har en skugga för ögonbryn, men den är så mörk.

2010-07-01 15:44:43
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Jill

Du är sjuuuukt duktig!

Jag kollar din blogg varje dag, blir alltid lika inspirerad (stav..?) och blir alltid så sminksugen! :D

2010-07-01 18:56:31
Postat av: Amanda

Riktigt snyggt! Blir fascinerad av din kreativitet och får det passa så bra både till hudfärgen, ögonen och håret :) Får sno några tips till helgerna ;)

2010-07-08 21:54:08
Postat av: lisa

wow, älskar den här. Riktigt sommrig<3

2010-07-08 21:59:23
Postat av: Jenny

Denna make-up passar dig bäst, skit snyggt !

2010-08-05 21:40:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback