Boy Toy

Hej! Just nu sitter jag och väntar på min kompis som ska komma hit och titta på film med mig :) Vi ska se Hachiko, det ser jag fram emot! Det är ju en Akita i den filmen, min familj har två shibor som ser likadana ut bara mindre ;)

Iallfall, idag kände jag för att sminka mig med en skugga jag nästan aldrig använder, just för den är rosa, jag har sällan rosa ögonskugga...




Mitt högerögonlock är så sjukt torrt, de ser hemskt ut :(


Jag har använt
Ögon
TFSI
MUS HTL Platina
TF Boy Toy
MAD New love
MAD Tanzanite
TF Skinny Dip
MUS Brown Sugar
MUS cake eyeliner Black
Mascara
Sonya Birch

Kinder
MAD Desert moon
MUS blush Frozen Daiquri
Sonya blush nature

Läppar
Nått random gloss :P

Kommentarer

Postat av: mitsukai

Gudars vad jobbigt >.< Hoppas du slipper se ut som ett missahndelsoffer efter varje gång iaf!



Du har jävligt snygga ögonbryn btw!

2010-06-03 00:37:24
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh vad söt du var :D

2010-06-09 00:12:11
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback