Bildbomb!

Hej! Idag har jag gått på stan med Elli typ halva dagen, mina fötter dör, som vanligt. Nu har hon åkt hem till uppsala igen, så jag gjorde en sminkning på mig själv, som vanligt blir de bara mer och mer som läggs till därför får ni massor med bilder, ju mer jag la till, jag förstörde den till sist tyvärr, genom att råka kladda lite eyeliner mitt på locket....tur jag tog bilder innan ;)

Nu...BILDBOMB(de små bilderna är klickbara)


Såhär såg de ut från början...fint om ni frågar mig! :D


Sen la jag till lite strazz


Sen lösfransar


Sen tänkte jag, åh, jag gör en bredare eyelinerlinje, å då, tjoff så råkade jag få lite mitt på locket mitt mellan de orange och gula...försökte tvätta bort och lägga på ny skugga, men de blev ändå inte lika bra :(

Så vad tycker ni? Jag tyckte den blev fin, förutom att jag råkade förstöra den lite ;)

Kommentarer

Postat av: amelia

sv: Jaha okej. Enormt duktig för att vara självlärd då ju! Vad får du all inspiration ifrån då? Eller kommer du på alla idéer helt själv?



Förlåt för min utfrågning xD

2010-07-07 00:02:57
URL: http://ameliadalhammer.blogg.se/
Postat av: Amelia

sv: Jaha okej. Aja, fortsätter du som nu så kommer du komma hur långt du vill! :D

2010-07-07 00:18:24
URL: http://ameliadalhammer.blogg.se/
Postat av: ebba

Hej! Skulle du kunna skriva ner hur du gjorde den sminkningen i ett inlägg? Skulle så gärna vilja ha den på min "födelsedags fest". Sjuuukt fint du sminkar! Kram :)

2010-07-10 14:07:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback