Sminkad av pojkvän

Hej! Det var någon av Patriks kompisar som undrat om han lärt sig sminka än, svaret kommer här nere! Patrik sminkade mig i sommras, jag fick nästan tvinga han till det :P Men oj va kul vi hade xD





Jag blev oerhört snygg om jag får säga de själv ;) Fast jag är impad över att jag visste var allt skulle sitta..eller ja...kajalen brukar jag inte ha i ögonbrynen :P Men han började med foundation, typ 15 pumpningar på min MUS Matt foundation, jag brukar ta typ 2 pumpningar..det är därför det ser ut som ajg har lera i hela ansiktet :P(den var aningen för ljus för mig med på sommaren) Sen tog han röd ögonskugga, för jag gilla ju rött:P sen fyllde han i ögonbrynen med svart kajal, man ser verkligen att han följde mina ögonbryns form med ;) *Host host* Sen kom han på att han måste lägga på eyeliner med, så det kladdade han på :P lite för mycket så det kladdade :P Sen tog han hur mkt rouge som helst, orange rouge tillochmed!! Och gjorde som bollar på kinderna xD Och tillsist nått läppstift jag hade, än en gång, följde han mina läppar skitbra ;)

Vad tycker ni? Är smink nått han borde satsa på? ;)

Kommentarer

Postat av: Lena

Absolut måste han det! För clowner!! :D

2010-01-07 15:09:32
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Herrejösses Patrik! O_o

LOL

2010-01-07 15:44:17
URL: http://iloveto.blogg.se/
Postat av: Angelika

MEn vad har du på näsan?

2010-01-16 21:30:10
Postat av: Matilda

Angelika, foundation, MASSVIS med foundation :P han missade nästippen bara :P Om det var det du menade xD

2010-01-16 21:31:10
URL: http://sminkladan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback